22. decembra 2024
|
|
VV 700 D H
| VV 700 D H je ťahačový vibračný valec novej generácie s vysokým komfortom vodiča, s novodobým designom, s výhľadom z kabíny "1x1 m" a s extrémne dobrou bočnou stabilitou. Stroj má zvýšenú ťažnú silu a je určený pre trvalý prácu v najťažších podmienkach a na svahoch nad 30% sklonu. Výborné hutniace účinky sú zaručené veľmi progresivným pomerom rozloženia hmôt stroja. Je určený pre práce menšieho a stredného rozsahu pri hutnení nesúdržných a zmiešaných materiálov a stabilizacií. Valec má hnaný vibrujúcí behúň s hladkým neobrobeným povrchom a dva poháňané pneumatikové kolesá, riadenie je pomocou kĺbového rámu. Priamy pohon zadných kolies hydromotormi s prevodovkami umožnil vytvorit ťahačový valec s veľmi nízkou zástavbou hnacieho agregátu pri zachovaní minimálnej dĺžky stroja. To užívateľovi poskytuje výhodu výborného výhladu z miesta vodiča, vysokej stability stroja a výbornej manévrovatelnosti v porovnaním so strojmi, ktoré majú kolesa upevnené na tuhej hnacej náprave. Zdrojom vibrácie je dvojstupňový neusmernený budič vibrácií, umiestnený v osi behúňa. Pohon funkcií stroja je hydrostatický. Motor CUMMINS, hydraulika SAUER-DANFOSS. Splňuje emisné limity noriem 97/68/ECE Stage 1 a EPA/CARB Tier 1. Stroj splňuje podmienky pre označenie symbolom CE. Možnosť prevedenia s radlicou. | ŠTANDARDNÁ VÝBAVA: | Kabína s vetraním a s kúrením Ochranný rám ROPS Dvojamplitúdový budič vibrácie Medzinápravová a medzikolesová uzávierka ASC Kĺbový rám Pracovné reflektory Ručný pohon odklápania kabíny a kapoty Zosilený hydrostatický pohon valca Pneu 14,9 X 24" vzor R 1 (TD-02) (8PR) Naplnenie pneumatík kvapalinou do - 25 °C Farby STA : žltá, šedá | NA PRIANIE: | Pracovná plošina bez kabíny so zábradlím Radlica Elektrohydraulické odklápanie kabíny a kapoty Ochrana FOPS pre kabínu Slnečná strieška textil (na rám ROPS) Slnečná strieška FOPS (na rám ROPS) Klimatizácia Merač zhutnenia podľa konfigurácie Tlačiareň merača zhutnenia Kryt alternátora Kryt ventilátora Otáčkomer Smerové svetlá Maják Cúvacia húkačka Farebné riešenie stroja podľa zákazníka Prídavné ježkové segmenty (120 tŕňov) Pneu 14,9 X 24" vzor R 3 (8PR) namiesto štandardných | VEĽKOSŤ: | Pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 7.620 | | HMOTNOSTI: | Maximálna pohotovostná hmotnosť | kg | 7.735 | Zaťaženie behúňa (CECE) | kg | 4.080 | Zaťaženie nápravy (CECE) | kg | 3.540 | Statické lineárne zaťaženie behúňa | kg/cm | 24,3 | | RIADENIE: | Uhol vzájomného výkyvu (+ -) | ° | 12 | Uhol riadenia (+ -) | ° | 36 | Polomer zatáčania stopový vnútorný | mm | 3.090 | Bočná stabilita, priamy nájazd | ° | 32 | | JAZDNÉ VLASTNOSTI: | Počet rýchlostí | 4 | Maximálna rýchlosť | km/h | 8,4 | Stúpavosť bez vibrácie | % | 60 | Stúpavosť s vibráciou | % | 60 | | BRZDY: | Provozní | hydrostatická | Parkovací | lamelová | Núdzová (havarijná) | lamelová | | VIBRÁCIA: | Amplitúda menovitá | mm | 1,7/0,86 | Frekvencia | Hz | 30/40 | Odstredivé sily | kN | 145/130 | | NÁDRŽE: | | ELEKTROINŠTALÁCIA: | Napätie | V | 24 | Kapacita akumulátorov | Ah | 2x61 | | MOTOR: | Výrobca motoru | Cummins | Typ motora | 4BT3.9-C99 | Výkon motora | kW | 74 | Norma | ISO 3046/1 (DIN 6271) | | | ROZMERY: (hodnoty v mm) | A | D | G | G1 | H | H1 | L | T | W | W1 | W2 | 2.560 | 1.300 | 385 | 375 | 2.870 | 2.200 | 5.195 | 25 | 1.680 | 1.880 | 95 | | | | | Zmena technických dát a modifikácie vyhradená. Stroje môžu obsahovať výbavu na prianie. | | | MAXIMÁLNE HRÚBKY PO ZHUTNENÍ (hodnoty v mm, za optimálnych podmienok) | Rockfill | Piesok / Štrk | Zmesi | Hliny | Íly | - | 45 | 35 | 25 | 15 | | |
|
|