22. decembra 2024
|
|
VV 2010 PD
| VV 2010 PD je ťahačový vibračný valec novej generácie s vysokým komfortom vodiča, s novodobým designom, s výhľadom z kabíny "1x1 m" a s extrémne dobrou bočnou stabilitou. Výborné hutniace účinky sú zaručené veľmi progresivným pomerom rozloženia hmôt stroja. Je určený pre práce menšieho a stredného rozsahu pri hutnení nesúdržných a zmiešaných materiálov a stabilizacií. Valec má hnaný vibrujúcí ježkový behúň a dva poháňané pneumatikové kolesá, riadenie je pomocou kĺbového rámu. Priamy pohon zadných kolies hydromotormi s prevodovkami umožnil vytvorit ťahačový valec s veľmi nízkou zástavbou hnacieho agregátu pri zachovaní minimálnej dĺžky stroja. To užívateľovi poskytuje výhodu výborného výhladu z miesta vodiča, vysokej stability stroja a výbornej manévrovatelnosti v porovnaním so strojmi, ktoré majú kolesa upevnené na tuhej hnacej náprave. Zdrojom vibrácie je dvojstupňový neusmernený budič vibrácií, umiestnený v osi behúňa. Pohon funkcií stroja je hydrostatický. Motor CUMMINS, hydraulika SAUER-DANFOSS. Splňuje emisné limity noriem 97/68/ECE Stage 1 a EPA/CARB Tier 1. Stroj splňuje podmienky pre označenie symbolom CE. Možnosť prevedenia s radlicou. | ŠTANDARDNÁ VÝBAVA: | Kabína s vetraním a s kúrením Ochranný rám ROPS Dvojamplitúdový budič vibrácie Medzikolesová uzávierka diferenciálu Kĺbový rám Ručné pohon odklápania kabíny a kapoty Pracovné reflektory Pneu 23,5 X 25" vzor NB 38 (EM-20) (16 PR) Farby STA : žltá, šedá | NA PRIANIE: | Pracovná plošina bez kabíny so zábradlím Radlica Elektrohydraulické odklápanie kabíny a kapoty Medzinápravová uzávierka ASC Ochrana FOPS pre kabínu Slnečná strieška textil (na rám ROPS) Slnečná strieška FOPS (na rám ROPS) Klimatizácia Merač zhutnenia podľa konfigurácie Tlačiareň merača zhutnenia Kryt alternátora Kryt ventilátora Otáčkomer Smerové svetlá Maják Cúvacia húkačka Farebné riešenie stroja podľa zákazníka Naplnenie pneumatík kvapalinou (do - 25 stupňov C) Naplnenie pneumatík kvapalinou (do 0 stupňov C) Pneu 23,5 X 25" vzor NB 57 (EM-30) (20 PR) namiesto štandardných | VEĽKOSŤ: | Pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 20.775 | | HMOTNOSTI: | Maximálna pohotovostná hmotnosť | kg | 22.145 | Zaťaženie behúňa (CECE) | kg | 14.220 | Zaťaženie nápravy (CECE) | kg | 6.555 | Statické lineárne zaťaženie behúňa | kg/cm | - | Prídavná záťaž | kg | 1200 | | BEHÚŇ: | Počet tŕňov | 150 | Výška tŕňa | 120 mm | Kontaktná plocha 1 tŕňa | 143 cm2 | | RIADENIE: | Uhol vzájomného výkyvu (+ -) | ° | 10 | Uhol riadenia (+ -) | ° | 36 | Polomer zatáčania stopový vnútorný | mm | 3.900 | Polomer zatáčania obrysový vonkajší | mm | 6.280 | Bočná stabilita, priamy nájazd | ° | 37 | | JAZDNÉ VLASTNOSTI: | Počet rýchlostí | 4 | Maximálna rýchlosť | km/h | 10,6 | Stúpavosť bez vibrácie | % | 55 | Stúpavosť s vibráciou | % | 55 | | BRZDY: | Provozní | hydrostatická | Parkovací | lamelová | Núdzová (havarijná) | lamelová | | VIBRÁCIA: | Amplitúda menovitá | mm | 2/1 | Frekvencia | Hz | 28/34 | Odstredivé sily | kN | 400/300 | | NÁDRŽE: | | ELEKTROINŠTALÁCIA: | Napätie | V | 24 | Kapacita akumulátorov | Ah | 2x100 | | MOTOR: | Výrobca motoru | Cummins | Typ motora | QSB5.9-40-TAA-C205 | Výkon motora | kW | 153 | Norma | ISO 3046/1 (DIN 6271) | | | ROZMERY: (hodnoty v mm) | A | D | D1 | G | G1 | H | H1 | L | T | W | W1 | W2 | 3.160 | 1.600 | 1.840 | 500 | 430 | 3.265 | 2.560 | 6.300 | 30 | 2.240 | 2.500 | 120 | | | | | Zmena technických dát a modifikácie vyhradená. Stroje môžu obsahovať výbavu na prianie. | | | MAXIMÁLNE HRÚBKY PO ZHUTNENÍ (hodnoty v mm, za optimálnych podmienok) | Rockfill | Piesok / Štrk | Zmesi | Hliny | Íly | - | - | 90 | 70 | 40 | | |
|
|