21. decembra 2024
|
|
VP 2400
| VP 2400 je pneumatikový valec novej generácie, ktorý poskytuje obsluhe maximálne pohodlie pri výbornom výhlade z kabíny "1x1m". Stroj je určený pre hutnenie nesúdržných a polosúdržných materiálov, stabilizácií, ale predovšetkým pre hutnenie asfaltových vrstiev. Jeho 8 pneumatikových kolies s hladkým povrchom (4 vpredu, 4 vzadu) pôsobí na podložie statickým tlakom a špeciálnym účinkom. Zadná náprava je poháňaná vznetovým motorom cez hydrodynamický menič, trojrýchlostnú reverzačnú prevodovku riaditelnú pod zaťažením a cez diferenciál. Predná náprava je riadiaca a nie je poháňaná. Vďaka izostatickému zaveseniu sú dvojice koliec prednej nápravy schopné prispôsobiť sa vo velkej miere nerovnostiam terénu. Vodič môže za jazdy zo svojho stanovišťa ovládať tlak vzduchu v pneumatikách. Motor CUMMINS, hydrodynamická prevodovka riaditelná pod zaťažením Spicer Clark - Hurth s moduláciou. Stroj splňuje podmienky pre označenie symbolom CE.. | ŠTANDARDNÁ VÝBAVA: | Kabína s vetraním a kúrením Zdvojené riadenie, dve pracovné miesta Pracovné reflektory Smerové svetlá 4 + 4 pneumatikové hladké kolesá 11 x 20 " Izostatické zavesenie predných kolies Riadenie tlaku v pneu počas jazdy z kabíny Prevodovka s moduláciou Cúvacia húkačka Hydrodynamický pohon zadnej nápravy Farby STA : žltá, šedá | NA PRIANIE: | Pracovná plošina so zábradlím bez kabíny Uzamykateľný kryt prístrojov proti vandalizmu Proporčná pohotovostná brzda Medzikolesová uzávierka diferenciálu Ochranný rám ROPS (pre CE povinný) Slnečná strieška (na rám ROPS) Slnečná strieška (na rám ROPS) Tropický vetrák Vodotesný rám Rolovatelné bezpečnostné plachty Kabínka FOPS (na rám ROPS) Slnečná strieška ROPS (na rám ROPS) Klimatizácia Orezávač a dohutňovač okrajov vozovky obojstranný Pneumatiky DUNLOP namiesto štandardných (8 ks) Prídavná záťaž 2500 kg Prídavná záťaž 6000 kg Maják Cúvacia húkačka Farebné riešenie stroja podľa zákazníka | VEĽKOSŤ: | Pohotovostná hmotnosť (CECE) | kg | 9.910 | Maximálna šírka hutnenia | mm | 1.993 | | HMOTNOSTI: | Maximálna pohotovostná hmotnosť | kg | 24.000 | Minimálne zaťaženie jedného kolesa | kg | 1.239 | Maximálne zaťaženie jedného kolesa | kg | 3.000 | Prídavná záťaž | kg | 14.090 | | RIADENIE: | Uhol riadenia predného behúňa (+ -) | ° | 32 | Uhol vzájomného výkyvu (+ -) | ° | 5 | Polomer zatáčania stopový vnútorný | mm | 5.400 | Polomer zatáčania obrysový vonkajší | mm | 8.600 | Bočná stabilita - priamy nájazd | ° | 36 | | JAZDNÉ VLASTNOSTI: | Počet rýchlostí | 3 | Maximálna rýchlosť | km/h | 19 | Stúpavosť | % | 25 | | BRZDY: | Provozní | hydro-pneu. | Parkovací | disková | Núdzová (havarijná) | disková | | KROPENIE: | Druh kropenia | tlakové | Počet čerpadiel | 1 | Počet stupňov filtrácie vody | 1 | | NÁDRŽE: | | ELEKTROINŠTALÁCIA: | Napätie | V | 12 | Kapacita akumulátora | Ah | 135 | | MOTOR: | Výrobca motora | Cummins | Typ motora | 4BT3.9-C99 | Výkon motora | kW | 74 | Norma | ISO 3046/1 (DIN 6271) | | | ROZMERY: (hodnoty v mm) | A | G | H | H1 | L | L1 | W | W1 | W2 | 3.500 | 300 | 3.040 | 3.010 | 4.775 | 5.440 | 1.986 | 2.265 | 33 | | | | | Zmena technických dát a modifikácie vyhradená. Stroje môžu obsahovať výbavu na prianie. | | | MAXIMÁLNE HRÚBKY PO ZHUTNENÍ (hodnoty v mm, za optimálnych podmienok) | Asfalt | Piesok / Štrk | Zmesi | Hliny | Íly | Stabilizácia | 12 | 25 | 20 | 15 | 15 | 15 | | |
|
|